سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اسناد و مدارک برای طرح کسب و کار

اگر شما می خواهید به استفاده از یک طرح کسب و کار جمع آوری کمک مالی و جمع آوری کمک مالی, شما نیاز به توضیح دهید که چقدر سرمایه شما نیاز به شروع و رشد یک کسب و کار. به خاطر داشته باشید که شما باید تمام صورتهای مالی لازم برای سرمایه اعمال جمع آوری. اگر شما اطلاعات فنی ندارد, شما می توانید برای کمک از یک وکیل یا حسابدار بپرسید.

مالی شما باید شامل تمام معاملات مالی ساخته شده (اگر صاحب شغل) یا تصریح معاملات (اگر شما می خواهید برای شروع یک کسب و کار) از جمله شخص, پیش بینی ترازنامه ، n. درباره جریان های نقدی, و غیره. n. برای سود, از دست دادن و هزینه.
- آیا اسناد متصل را فراموش نکنید!

هدف از اضافه کردن اسناد نرم افزار است که به ارائه سرمایه گذاران. در این بخش ، شما باید اسناد که به طور کلی اعلام هر گونه اظهارات که شما بیان کرده اند اضافه. این اسناد باید شامل: مجاز, مجوز تجاری و دیگر, اسناد, قراردادهای قانونی و دیگر, و غیره. رزومه پرسنل خبرنامه تحقیقات انجام شده در ارتباط با خطراتی که تهدید سرمایه و کسب و کار آنها.. به نظر می رسد.
- ویرایش و ویرایش پست شما!

بررسی طرح کسب و کار و رفع قطعات که به سختی به نوشتن و یا نوشتن. خواندن یک طرح کسب و کار با صدای بلند یک بار نیز می تواند به شما کمک کند اشتباهات املایی درست و مقایسه بخش های مختلف متن.

اگر می خواهید ، می توانید برنامه خود را به یک دوست یا آشنایی ارسال کنید تا آن را بخوانید و در مورد خطاهای احتمالی اطلاع دهید. بهتر است آن را به " قبل از امضای قرارداد عدم افشای (NDA) با فرد به چه کسی به شما ارائه طرح کسب و کار شما.

پیشنهاد می کنیم خواندن: 14 روش حیاتی آموزش هوش مالی کودکان


- طراحی صفحه اصلی (پوشش) برای طرح کسب و کار شما!

پوشش طرح کسب و کار

در دسترس بودن پوشش برای طرح کسب و کار را می توان تایید کرد و نشان می دهد حرفه ای خود را. پوشش این طرح باید شامل "طرح کسب و کار"," نام شرکت"," آرم "و" اطلاعات تماس " که شما ارسال داشته اند.

در این مقاله ، ما به شما آموخته ایم که چگونه یک طرح کسب و کار بنویسید و راهنمایی هایی که باید هنگام نوشتن آن را دنبال کنید. اگر شما هر گونه سوال و یا می خواهم برای به اشتراک گذاشتن تجربه خود را با ما, شما می توانید نظر در بخش زیر برای ما.

nod32-pass.ir