سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بخش های مختلف گزارش جلسه

هنگامی که شروع یک پروژه یا عامل یک کارخانه دیگر مسائل نیز نادیده گرفته شده و او قادر به به روز رسانی این طرح به بررسی بازگشت سرمایه گذاری در سال های ارائه شده در این سند در بالا, بنابراین هیچ یک از معیارهای درستی مورد استفاده برای ارزیابی اثربخشی بردار مدیر یا مدیر کارخانه نیست اشتباه گذار.


یک گزارش توجیهی معادل واژه انگلیسی مطالعه امکان سنجی گزارش یکی از گزارش ها که منطقی ارائه یک مدل از جنبه های مختلف بازار و فنی و مالی مورد بررسی قرار می دهد. به طور کلی ، گزارش جلسه شامل سه بخش زیر است.



1-مطالعه بازار: معادل کلمه انگلیسی مطالعه بازار بود که جنبه های مختلف محصول (s) بازار در حال توسعه از جمله عرضه و تقاضا کمبود و بازار هدف ... تحقیقات.


2-معادل فنی کلمه انگلیسی ، امکان سنجی فنی این بود که جنبه فنی پروژه ، از جمله تکنولوژی ، ظرفیت ، محل و غیره. تولید ماشین آلات و تجهیزات و ساختار طرح اجرایی را به حساب طرح را.


3-تجزیه و تحلیل مالی: کلمه معادل ، انگلیسی ، تجزیه و تحلیل مالی ، نشان دهنده جنبه های مختلف تجزیه و تحلیل یک طرح مالی و یک طرح سودآوری است.


تحقیقات بازار

مرحله اول فرایند بررسی توجیه هر پروژه مربوط به تحقیقات بازار آن است. هر پروژه با توجه به ماهیت آن محصولات یا خدمات (که به طور کلی در حال, نام, محصول, است, گوناگون در آن است که هدف از اجرای آن برنامه است که به ارائه این محصول در بازار مصرف شده است. بنابراین ، پس از تعیین بازارهای مصرف کننده محصول و تعیین بازار هدف ، بررسی جامع این بازار باید در نظر گرفته شود. مهم ترین نکات است که پیشنهاد شده است در تحقیقات بازار طرح شامل تعریف داده های آماری مربوط به حجم تولید, واردات, صادرات و مصرف محصول مورد نظر در سال های مختلف در کشور و همچنین پیش بینی آنچه در این نقاط ممکن است در سال های آینده.

پیش بینی تقاضا یکی از مهمترین ارکان تحقیقات بازار است. با توجه به پیش بینی ها ، وضعیت آینده صنعت مورد تجزیه و تحلیل قرار می گیرد. روش های مختلفی برای پیش بینی تقاضا در سال های آینده وجود دارد و انتخاب روش مورد نظر تحت تاثیر دو عامل زیر قرار می گیرد.

 

http://far30sms.ir/?p=1561

https://idat.ir/258136